Eind 2021 heeft Moniek een ooglidcorrectie ondergaan bij drs. E. Askarizadeh van MedCentric. Met het ouder worden gingen haar oogleden steeds meer hangen, waardoor haar zicht beperkt werd. Hier wilde ze graag iets aan laten doen en daarom klopte ze aan bij MedCentric.
“Ruim 6 jaar geleden kreeg ik al een doorverwijzing van de oogarts bij ZorgSaam. De klachten van mijn hangende oogleden waren erg en een ooglidcorrectie was dus hard nodig. Toch zag ik ontzettend op tegen de ingreep en daarom bleef ik het maar uitstellen. De drempel werd voor mij daarom steeds hoger. Na vijf jaar werden de klachten natuurlijk alleen maar erger en mijn zicht steeds minder. Toen heb ik besloten dat ik mijn angst toch moest overwinnen!”
Doorverwijzing naar MedCentric
“Omdat mijn eerste intake bij de oogarts van ZorgSaam al in 2015 was, klopte ik ook daar weer aan voor de ooglidcorrectie. Zij gaven echter aan dit niet meer zelf te doen en verwezen mij door naar MedCentric. Omdat ik een goede oogarts heb, ging ik er meteen van uit dat haar doorverwijzing naar MedCentric dan ook de beste keuze zou zijn! Natuurlijk heb ik wel nog even online informatie ingewonnen, maar ook daar werd de goede keuze bevestigd.”
Van ingreep tot nazorg
“Het hele proces en de communicatie verliep soepel en vlot. Het begon al met een heel fijn intake gesprek. Drs. Askarizadeh luisterde goed naar mijn wensen. Alles wat hij ging doen werd eerst afgetekend en overlegd, zodat ik precies begreep wat er ging gebeuren. Ook in de behandelkamer was er een fijne sfeer en prettig contact met de arts en assistent. Ik vond het doodeng, zo’n operatie bij m’n ogen, maar toch voelde ik me heel erg op mijn gemak gesteld.
Ik had nauwelijk post operatieve symptomen, zoals zwellingen en bloedingen. Na 4 dagen kon ik al weer aan het werk. Ook had ik meteen na de ingreep al het idee dat ik veel meer zag. De arts legde mij uit dat er als het ware een ‘dakje’ boven mijn ogen is weggehaald, waardoor er meteen veel meer lichtinval was.
Ook de nazorg was perfect, waarbij alles vlot ging en ik meteen reactie kreeg op vragen en mails. De dag na de behandeling werd ik al gebeld om te vragen hoe het met mij ging en of ik geen problemen had ondervonden. Ik heb MedCentric als zeer klantvriendelijk ervaren en geef hun dienstverlening een dikke 10!”
Tevreden over het eindresultaat
“Vanuit mijn omgeving krijg ik veel goede reacties. Ze vonden het resultaat allemaal prachtig. Ik heb zelfs een collega die daarna ook meteen een afspraak heeft gemaakt.
Zelf ben ik absoluut tevreden over het eindresultaat! Niet alleen zie ik nu weer veel beter, ook esthetisch is de ooglidcorrectie goed geslaagd. Ik wilde niet als een soort ‘emoticon’ rondlopen en vond het daarom erg belangrijk dat het resultaat heel natuurlijk zou blijven. En dat is erg goed gelukt!”
MedCentric is vakkundig en klantvriendelijk
“Ik zou MedCentric zeker aanraden aan anderen. Ze zijn vakkundig, klantvriendelijk en bieden een super dienstverlening! Ik was verbaasd dat alles zo vlot en direct verliep. Ik voelde me hier geen nummertje, maar kreeg een hele persoonlijke benadering.”
Bent u na het lezen van Monieks verhaal benieuwd wat MedCentric voor u kan betekenen?
De plastisch chirurgen van MedCentric geven u graag een passend advies wat zij voor u kunnen betekenen. Bel 0113-237620 voor een afspraak, stuur een e-mail naar info@medcentric.nl of vul het contactformulier in op onze website. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.